Identifikační systémy

Sledování úkonů

Systém určený pro domovy seniorů, domy s pečovatelskou službou apod.

Evidenční systém Sledování úkonů byl vyvinut na základě dlouhodobé spolupráce s paní ředitelkou Pavlou Hýblovou z Centra seniorů Mělník.
Systém nahrazuje zdlouhavé opisování dat při výkonu pečovatelských úkonů personálem, jednoduchým snímáním čárových kódů a následným přenosem dat do PC k dalšímu zpracování a evidenci.
Výsledkem je zrychlení a zpřesnění provádění administrativy související s evidencí klientů (pacientů), personálu a provedených úkonů.

Doporučujeme článek paní ředitelky Hýblové "Vykazování úkonů v sociální službě a čas na komunikaci", který vyšel v Sociální revue.

Hardwarové komponenty

• Mobilní terminál Opticon OPL 9723 s laserovým snímačem čárových kódů. Obsahuje SW aplikaci pro sběr požadovaných dat personálem.

Programové vybavení

• Software pro terminál – aplikace „Sledování úkonů“ umožňující sběr požadovaných dat personálem.
• Software pro PC:
TrackBase Server – umožňuje přihlašování klientů, připojení SQL databází, konfiguraci TCP/IP spojení mezi klientem a aplikačním serverem, aktualizuje a spravuje provozovanou agendu.
TrackBase Klient – základními funkcemi jsou prohlížení údajů agendy, přidávání, editování a mazání údajů, tisk sestav s náhledy, export dat sestav do souborů, načítání dat z mobilních zařízení, import dat z jiných databázových serverů, konfigurace přístupů jednotlivých uživatelů.

V případě zájmu o systém Sledování úkonů nás kontaktujte, dohodneme termín schůzky na které Vám předvedeme možnosti systému.